Sommar

Tänkte precis som Vendela göra ett litet "schema" över min sommar! Skriver inte med vecka 25, men ni vet ju att jag var på Liseberg Lördags, åkte till Stockholm igår och att Holly påbörjade sin vila i Onsdags.. :)

26 - Holly fortsätter vila, jag kommer hem från Stockholm på Tisdagen.
27 - Samma sak här, Holly fortsätter vila. Jag är hemma hela veckan!
28 - Sätter igång Holly någon gång mitt i veckan, och jobbar i torpet.
29 - Jag tar med mig Holiday och Rinaldo till Elinor! Rider båda som vanligt. Jobb i torpet.
30 - Rinaldo åker tillbaka till Vissmålen men Holly stannar kvar en vecka hos Elinor.. Rider som vanligt.
31 - Åker hem med Holiday och fortsätter rida som vanligt även här. Jobb i torpet också.
32 - Vanlig vecka med vanlig ridning.
33 - Lääägeeer!!!!!!

Blir nog en himla bra sommar, längtar JÄRNET tills vi tar med våra små hästar upp till Elinor! Vendela ska ju som hon redan skrivit här, ta med Daphne också! Ett stooort + är att Rinaldo hänger med upp en vecka... :love:


En bild som jag tog efter första ridpasset på Holly... <3

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0