Sommarlov ♥

Äääääntligen sommarlov, känner att jag gjort mig förtjänt av det.

Det enda dåliga med dagen var väl mina betyg, haha, det var inget att hurra för direkt! Men jag har iallafall ett C och fem D :) 'Bara' ett F resten E!

Efter skolavslutningen gick jag, Matilda, Ebba, Moa & Åsa och fikade på Wayne's. Drack caffe latte och åt en choclate chip cookie :love:, för den som undrade. Efter det gick jag en sväng på stan, köpte ett par shorts och en klänning. Var med mamma på salongen en stund med.

Åkte upp till stallet...

Daphne gick sjukt bra idag! Han var seg (läs jätteseg) men ändå så samarbetsvillig och lydig. Skrittade fram längelänge på kort tygel och ställde han hit och dit. Red mycket i varje gångart på en gång, först i skritt, sen i trav och sist galopp.

Ställde han mycket och försökte mjuka upp honom efter vilan igår, och tillslut släppte han riktigt bra! Vänstergaloppen var sååå klockren.

Mycket nöjd över skrutte idag :)


/Vendela
och just det Maja, grattis till d-ponnyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0