Tränat + ridit

Idag har jag tränat Fanny + ridit Holly.

Det gick jättebra för Fanny idag också, vi jobbade på likadant som igår! :)

Holly red jag sedan på ridlektionen, prövade ett nytt bett som Maria köpte.. Ett rakt, väldigt smalt gummiklätt bett. Vi red lite dressyr på mataki, hon var helt galen stundtals och hoppade fram, studsade och gjorde små luftsprång... Åh vad jag gillar ston! ♥ Anyway, vi red lite på volterna och så, och tillslut blev hon faktiskt ganska lugn och avslappnad. Särskilt i avtravningen :) T.o.m i vänstra varvet kändes hon helt okej! :love:

Har äntligen hittat en sadel till henne nu också, ska nämnligen köpa Mickies sadel. Den ligger verkligen jättebra, en vanlig svart hoppsadel är det. En aning vid är den men det är tanken då hon kommer muskla på sig efter sommaren så tills dess ska jag ha padd under...:)


/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0