And then you.

Har bloggat väldigt dåligt känner jag, haha..! Får väl försöka dra igenom allting nudåå! :)

Igår red jag ut Holidag med Sara, hon var jätteduktig trots att hon hade en stor ardenner i röven..;) Haha nejdå, men hon var faktiskt inte studsig alls! Lugn och lyhörd, red på novabett! Sötnos<3

Idag red Maria på Holiday och det gick verkligen jättebra! :love: Hon red runt lite bara, i slutet såg Holly såååå fin och avslappnad ut. Jävlar vad fin trav hon har när hon väl vågar sträcka ut, helt sjukt. Maria red henne verkligen jättebra, hon ska förhoppningsvis rida imorgon också, jobba vidare lite likadant antar jag.. :) Tack Maria.. ♥

Har även varit och shoppat lite till Holly med mamma och Sara, det blev en flughuva, ett remontträns + tyglar, samt en dressyrnosgrimma. Jag hade massa olika svarta tränsdelar som jag sedan satte ihop med dressyrnosgrimman, så nu har jag två kompletta träns.






Flughuvan är minst sagt lite speciell.. ;)



Fyfan vad hon ska steka i sommar alltså, solbrillor och hela köret ju! Haha, min lilla skitunge :love:

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Elinor

Fina, extra like till dressyrnosgrimman och flughuvan :D

2012-06-18 @ 16:17:04
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0