Bästa Rinaldo.

Bloggar från mobilen, så jag pallar tyvärr inte skriva så detaljerat.. Anyway ;
Idag var det hoppning på ridlektionen, gick riktigt bra! Vi hoppade 5,5;an, bommar och lite annat, red honom på minikimblewicket och han var himlahimla lydig. Tog två hopp när det låg på 105cm ungefär, så himla snäll var han och redde ut det så himla bra själv även om det var liite långt avstånd! Hoppade igenom hela ryggen och jag bara flög med typ, GRYMMA ponny. <3 Han blev lite tveksam på slutet, tror både han var trött och lite rädd då han fick ta i som tusan med avståndet osv, så vi lade ner bakbommen och skuttade över det lite lätt, fick vara på honom lite mer men annars helt okej. :)

Är riktigt nöjd, jag red snällt och kände mig trygg under hela passet då jag verkligen kände att vi var samspelta och jobbade tillsammans! Fina knasponny, han bara växer i mina ögon och förvånar mig varje dag numera, helt galet. :love: GODNATT!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0