Bästa Sagoponnyn!

Idag hade jag och Olivia fotodag!

Jag började med att fota henne, och sen fotade hon mig. Daphne fick inviga sitt nya schabrak med matchande lindor :D

Jag red nere i sommarhagen, där det även finns några terränghinder. Han var lite spänd för det blåste rätt rejält, men riktigt fin när han slappnade av!

Jag red ju inget speciellt eftersom vi fotade, utan mest runt och försökte få honom att går riktigt snyggt haha! Lyckades nog stundtals ;) Nä jag skojar bara, min ponny är alltid fin
Han är superfin i galoppen nu, om man jämför med innan. Lite stretig i traven än, vill inte "hålla sig på plats" riktigt, men han kämpar på!
Fast han gapar ganska mycket, vet inte vad det kan bero på..

Hoppade över tunnor, nåt slags staket och ett konstigt hinder som Daphne tyckte var jätteäckligt, hihiih.

Men han var lite konstig, för ena sekunden var han skitlat och andra aspigg.. knepigt dedär.

Har inget mer att säga förutom att han är v ä r l d e n s b ä s t a


/Vendela

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar efter mina bildeeer :D:D:D

2012-03-27 @ 10:01:39
URL: http://thalinda.blogg.se/
Postat av: Elinor

Åhh, fina lilla gubben ♥

Vad snygga ni var i mintgrönt, bomba oss med fler bilder :D

2012-03-27 @ 18:43:51
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0