C-ponny!

Klart att Rinaldo skulle vara C-ponny, grymt! :D
Vi var där flera timmar innan då Pontus skulle fixa sina tänder, så stressigt fick vi det minsann inte. Väl när han mättes så vägrade han stå stilla, skulle putta på allt&alla och var allmänt bebis? Det ledde till att han växte en centimeter, hon som mätte sa själv att hon skulle nog kunnat få ner honom en centimeter om han var lugn.. Men jag bryr mig inte riktigt, bara han stannar som C-ponny och det gjorde han ju!

När vi ledde ut till transporten efteråt skulle han typ burra upp sig och pinna fram med benen, han trodde seriöst att han var världens snyggaste (iofs var han faktiskt det enligt mig♥).. Han var dum och lasta också, och då menar jag verkligen dum. Han var inte rädd för fem öre, utan bara ställde sig på bakbenen och stretade av ren dumhet som sagt. Jobbig är han - ibland går han rätt på och ibland inte.. Men han kommer väl in i det! :)


Fiina ponny!! ♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0