Dagen

Vaknade nere hos Tess vid 10 ungefär, åt frukost sen åkte vi till stallet för jag visste inte vilket pass jag hade i helgen, så vi fick ta insläppet idag.
Åkte sen hem och bestämde mig för att springa en liten sväng vilket jag gjorde, stolt tjej måste jag säga!

Efter det kom Tess hem till mig och frågade om jag kunde fota henne, blev inte många bra bilder alls men några fina blev det iallafall!

Sen gick jag hem och åt, tog det lungt ett tag sen åkte jag till stallet igen, tog in hästarna och gav dem mat och fyllde på vatten ute i hagarna.

Sitter just nu och väntar på Ebba som ska sova här inatt, riktigt längesen vi sågs nu!



Olivia W lånade Dracula idag och red ut med sin mamma, riktigt härlig tyckte hon att han var och han hade skött sig jättebra!

/Olivia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0