Dagen

Som Vendela skrev hade vi utsläppet idag.
Efter utsläppet så red vi och när vi kom tillbacka så mockade vi. Fixade även Dracula inför tävlingen imorgon, han var hur nervös som helst, gick runt i gången hela tiden och höll på.. Sen åt vi kebab mitt på dagen som mamma kom med, sen kom Helene och Teo och lämmnade min jacka som jag ska ha imorgon. Dom stannade där ett bra tag och Teo borstade lite på Dracula med haha!

Sen var det stallmöte, men det har ju Vendela redan berättat om..
Filmade även vårat stall som ni ska få se sen :D

Just nu sitter jag och Vendela vid våra datorer, har ätit tacos och fixat med bilderna från idag.



Blir inte bra uppdatering imon från mig eller Vendela, tävlingen lär ju hålla på ett bra tag skulle jag tro..

/Olivia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0