Dressyr och lek i ridhuset

Daphne var lite loj idag, så vi red inte så länge eller hårt.
Vi gjorde honom riktigt snygg och gick bort till ridhuset. Dum som jag var tänkte jag inte på att jag inte ridit ordentlig dressyr på ett par dagar, så jag tog fin tränset utan snokrem. Det ledde till mycket gapande och tjaffsande med bettet, gjorde inte så mycket men ska tänka på det till nästa gång.

Kan inte säga att vi gjorde nåt speciellt, han var somsagt väldigt trött så vi red inte alls länge.
Elinor fick rida lite också, men Daphne hade visst förändrats väldigt mycket sen sist.. så det var lit klurigt minsann!

Tog av han tränset & sadeln i slutet och red lite löst, ingen var i ridhuset så passade på.

Kommer inte på något att skriva faktiskt, men det kommer både film och bilder på Daphne imorgon :)


/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0