Du lyser upp min svärta, med ditt ljus! ♥

Thorsten Flinck 4life, han är faktiskt himla bra tycker jag, åtminstone låten. :)

Red Rinaldo ut barbacka idag tillsammans med Jennie, han bockade som en tok och jag hade ingen chans utan bett o allting.. Haha, kvar satt jag iallafall ;) Bushästen! Avslutade sedan i ridhuset med väldigt oseriös ridning, lite löst och Vendela fick även sitta på en stund. Han var så sjukt pigg så vi släppte honom lite tillsammans med Golden och Nova. Dock var dom inte så roliga att leka med så han blev mest orolig typ, haha. Lite energi blev han iallafall av med, bästa ponny.

US har väl gått bra, jag har inte varit så delaktig dock.. Har hostat som en jävla kratta och bara känt mig allmänt sämst typ, men livet rullar på ändå serrö. Ska nog lyssna på lite musik nu, bara ta det lite lugnt. 


Mitt lilla hjärta, älskar dig mer än allting<3

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0