Elinor & Dzasti

Ett ekipage jag tror riktigt STARKT på är Elinor och Dzasti! Har aldrig sett en ryttare med så bra tålamod som Elinor, samt som rider så bra efter de förutsättningar hon har haft. Hon har knappt någon ridbana, de har väl tränat för tränare ett fåtal gånger men resten har hon fixat helt på egen hand i princip. Vad jag vet har hon utbildat Dzasti helt själv, hon kunde väl kanske grunderna när hon kom till Elinor..?

Trots detta är Dzasti en av dom mest välridna ponnyer jag sett, så himla fin! Hon ska också åka till Vaggeryd imorgon med Dzasti så att hon blir slutmätt, hon blir ju 8år detta året! 

Tycker bannemig att hennes blogg som hon delar med Emma förtjänar lite mer uppmärksamhet, BESÖK DEN HÄÄÄÄÄR!!













Denna ponnyn måste verkligen njuta av livet till 100%, för hon har det galet bra måste jag säga! ♥


/MAJA


Kommentarer
Postat av: Elinor

Du är ju för bra Maja! ♥ Vi kommer sopa tävlingsbanorna sen med våra grymma ponnier !

Lilla Räkan & Busiga Rinnan!

2012-03-20 @ 22:17:49
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0