Forever alone

Känner mig lite så just nu. Haha, nejmen jag hatar att sitta själv på mitt rum. Men Danne spelar och verkar inte vilja veta av mig, så det är nog bäst jag håller mig här.

Daphne gick såå bra idag!
Red först ut med Olivia. Han var lite på tårna och taktade fram, men han dummade sig inget. Vi kunde t.o.m trava jämte varann utan att de försökte sticka.

Efter det gick vi in i ridhuset. Det stod några hinder framme, så efter lite trav & galopp arbete började vi hoppa lite smått!
Hoppade först två gånger på ett räcke som låg på ca 60, han tyckte de var väldans skoj! Hoppade sedan alla hinder ett o ett, han stannade nån gång men då är det bara att komma igen. Satte tillslut ihop allt till en kort bana..
Han fick till ett par riktigt fina och stoora hopp, men ibland kommer han lite fel och tar nåt extra språng. Det är så härligt att hoppa med han, för man får sånt flyt!
Det blir ju inga höjder alls när vi hoppar, men nåt hinder låg kanske på 80 :)

Underbara älskade lilla häst, du är så bäst


Håller på att ladda in alla bilder som vi tog för ett tag sen, ska redigera dem sen slänger jag upp ett par.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0