Förlåt!

Ber om ursäkt för min usla uppdatering. Men som ni kanske märkt på mina ytterst roliga inlägg, har jag både varit sjuk & inte varit så glá.

Idag har jag för fjärde gången denna veckan varit på stan med Ebba. Köpte en vanlig svart hoodie på Carlings, 70% var det så den kostade endast 75 kr :D

Olivia, hon som äger stallet, smsade mig igår och frågade om hon kunde få låna Daphne till en uteritt idag. Och det fick hon ju såklart! Vet inte hur det har gått, men jag har inte hört något så han har väl inte varit alltför dum, får vi hoppas ;)

Olivia kom till mig runt 5. Vi har käkat taco och nu chillar vi med datorerna!

Imorgon ska vi gå på stan, jag ska shoppa lite kläder. Håller på att redigera bilderna så de kommer upp snart :)

Smakprov (;

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0