Gött


Jag tror att min dator har fått virus.. Igår försvann virusskyddet helt och det kostade 400kr med nytt när jag försökte fixa så jag struntade i det, tänkte att pappa får fixa det nästa gång han kommer. Men nyss när jag startade den så blinkade hela skärmen och hela den var såå galet seg så jag stängde av den igen.. Jävla datorer! -.- Bloggar iallafall från mobilen nu. :)

Red ut en tur med Tess idag, en ganska lång ritt. Massa trav och galopp blev det, jobbiigt för killarna! Vi utforskade lite nya vägar och såntdär, Rinaldo skötte sig kanon!! Tänkte ta lite dressyr på lilla ridbanan imorgon, verkar faktiskt som att underlaget där är helt okej nu. :)

Kollar på TV just nu förövrigt, mot alla odds är det just nu. Älskar det, aasbra! :D Natti bloggen<3



/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0