Grattis Vendelish! ♥

Minns fortfarande EXAKT hur jag och Vendela lärde känna varandra.. Det var när jag gick i fyran, och hon började på min skola i femman. Jag kände igen henne från stallet och ville såklaaart bli vän med henne (hehe). Så jag letade upp Vendelas nummer hemma en dag, och ringde.. Det slutade med att jag fick rida istället för henne för att hon skadat tummen, och efter det så var vi väl typ med varandra.. konstant?! Vi åkte samma buss hem varje skoldag, och vi följde väl med varandra hem alla dom dagarna.. Oftast var vi hos mig och dressyrtränade Zanna! ;)

Det är ofattbart hur många minnen vi har, vi är verkligen precis likadana beteendemässigt och allt sånt! Det var precis som att det var menat att vi skulle bli vänner, en självklarhet typ. Jag som oftast är så himla osocial och pratar absolut inte med främmande folk, tvekade liksom inte ens första gången jag ringde upp henne!

Vet inte mer vad jag ska skriva än att hon är den mest självklara, konstigaste och bästa vännen jag haft&har! Grattis, hoppas du haft världens finaste dag!

Jag-älskar-dig! ♥



/MAJA

Kommentarer
Postat av: vendela

åh Maja, jag vet inte vad jag ska säga :')



Minns verkligen var endaste dag som vi hoppade runt i trädgården, eller red på Zanna på studsmattan.

Och jag tror faktiskt t.o.m jag minns dagen du ringde till mig första gången! Jag blev helt paff, men också överlycklig för att du ville bli min vän. Och trots alla våra fighter om vem som ska sova vart, har du och kommer du alltid vara min allraste bästastevän.



Du kanske är den mest störda person jag känner, men det är nog största anledningen till att jag älskar dig så mycket som jag faktiskt gör. Hur kul hade vi haft på en skala igentligen, om vi båda var helt normala?



Minns du sommaren när jag hyrde Daphne, Sibylla och Maxima.. och du hyrde Vindy och Lilleman? :)

Minns du hur underbart roligt vi hade? Jag var hos dig varje dag! Minns du när vi var på liseberg? Och jag (feg som jag är) inte ville åka något, hahhaa?

Så många oförglömliga minnen.



Och tack så mycket, det här kanske inte var världens bästa födelsedag.. men det vet du ju redan anledningen till. Fast jag tror att efter denhär gratulationen kanske det blev de.



Du är världens finaste, och vart i världen du än är och vad som än händer kommer du alltid vara Min bästavän, Min Majsi♥



you're my sunday, make my monday come alive. Just like tuesday you're a new day that wakes me up. Wednesday's raining, thursday's yearning. Friday nights. Then it all ends at the wekend..

Y O U 'R E M Y S T A R



vår låt!

2012-03-19 @ 08:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0