Hej igen!

Saknat mig? Klart ni har :D

Tänkte jag börjar berätta om helgen lite kort, så ni vet vad jag har gjort!

Fredag: Daphne vilade, var inte hos honom alls. Åkte ner till stan med Matilda direkt efter praon och sen hem till henne. Vi gjorde väl inget speciellt förutom att vi var ute typ. Sov hos henne iallafall!

Lördag: Matilda trottsade sin allergi och följde med mig till stallet. Vi gjorde iordning honom ute och så för att underlätta. Matilda fick rida hela vägen till sjön och även lite i vattnet. Jag hoppade upp i 5 minuter kanske bara för att han skulle gå i lite längre :)
Matilda hoppade upp igen och på hemvägen både travade och galopperade hon!
Vi red till ridhuset så jag kunde hoppa upp och känna lite på honom, inte alls länge.

Sen åkte jag hem till mig och Matilda till sig, och jag gjorde mig iordning för bio!

Jag, Maja och Jennie var på Hunger Games. Och jag vill bara börja med att säga att jag rekomenderar den starkt. Passa på att se den nu på bio, för jag tror inte den är lika bra att se på t.ex datorn sen. Den handlade om ett så kallat "hunger spel" som går ut på att 24 (?) ungdomar i olika åldrar lottas ut för att få delta i spelet. De stängs in i djungeln och det går ut på att överleva. Man ska alltså försöka döda alla.

Idag, söndag: Vaknade upp hos Jennie runt 8. Maja har stallet därav den tidiga uppstigningen. Jennies mamma var snäll och skjutsade hem mig. jag gick raka vägen till Zacharias rum och la mig jämte honom, hihi. Sov till halv 1, och nu väntar jag på att farmor ska komma och hämta mig. Vi ska nämligen käka våfflor, för de som inte visste är det våffeldagen idag.



Vill igentligen åka till Hööks och Charlies idag, men kan lika gärna ta det imorgon. Nu ska jag duscha och sen börja skriva ett inlägg om praon (bara för din skull Elinor...). Hej sålänge!

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Bra Vendela :D Bara så att du vet så ska jag till hööks imorgon och jag tänker dra med dig....(om du slutar samtidigt som jag...)För jag tror dem fått in du vet vad :D

Fail att jag vaknade upp idag med tanken "Idag ska jag rida ut med Vendela och Daphne"...men det går ju inte direkt :(

2012-03-25 @ 14:00:56
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Elinor

Vellan, dem hade hängt undan ett åt mig så jag ska minsann köpa det imorgon (a)

Lägg upp en massa bilder från praon också!

2012-03-25 @ 14:14:56
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Anonym

De stängs inte ute i djungeln. De blir utkastade på en arena, som kan vara precis var som helst ;)

2012-03-25 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0