Hemma.

Är precis hemkommen, har sovit på tåget hela vägen från Stockholm så jag kommer typ aldrig kunna somna ikväll..!

Har haft en ganska bra helg, vi kom sist men det gjorde inte så mycket. Vi fick ju veta om att vi skulle dit ungefär en vecka innan helgen, medans de andra lagen PLUGGAT i ett år liksom..! Och när jag säger plugga menar jag det verkligen, dom var stenseriösa rakt igenom verkligen. Vi åkte mest dit för nöjes skull typ, gött i Stockholm liksom! ;) 

Första kvällen hade vi demo, alltså att man skulle "redovisa" något inför en jurý, precis vad man ville. Detta fick vi veta när vi kommit dit, medans dom andra kunde sitt utan och innan -  hade med sig lappar och prydliga kläder typ. Vi härliga linslusar som vi så fint kallas klev dock in i mjukisbrallor och visade hur man gjorde en redig 4H-säng med 4H andan på topp!!

Vi har haft jävligt roligt iallafall, mestadels. Idag när vi väntade i några timmar på tåget så kom det två stycken och frågade om vi har troende.. Då sa Teo IRONISKT ja.. Eller jaa, han sa bara att han var konfirmerad (stavas?), och då drog dom igång. Dom bad och hade sig och Teo fick ha ett jääkla pokerface.. Själv argumenterade jag mest med gubben och sa att det var otrovärdigt, för han sa liksom att det inte fanns något annat rätt och att Jesus verkligen var grejen typ.. Han sa att jag borde tänka över detta och föra in Jesus i mitt hjärta?! Haha seriöst, trodde jag skulle dööö vilken hjärntvättad gubbe!


Fetaste pussen ska han få imorgon, KNAAAAS!

Anyway, det är jävligt gött att vara hemma iallafall. Ska lyssna lite musik nu och ta det lugnt typ, ha det göttans!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0