Hjälp!

Funderar på att köpa ett nytt träns.
Det står just nu mellan två träns från hööks, "Hunter Claridage House" och "Alecto Gold Medal"

Hunter-tränset är mer åt hopp. Eftersom nosgrimman inte är särskilt bred, snabbknäppen osv.. Men det är väldigt snyggt!
Alecto-tränset är nog så dressyrigt som det går. Rundsytt med breeed nosgrimma. Också det väldigt snyggt, kostar dock lite mer.

Av någon konstig anledning gillar jag hunter-tränset mer, men jag rider ju främst dressyr. Tänkte om ni ville hjäla mig?

1. Hunter Claridage House



2. Alecto Gold Medal



Svårt val...

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det andra

2012-03-26 @ 23:21:31
Postat av: Anonym

Det bruna var jättesnyggt ! :D

Det svarta var också snyggt ;)

2012-03-27 @ 09:08:49
Postat av: Elinor

Du vet redan vad jag tycker :J

2012-03-27 @ 18:44:51
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0