I can't be anything but who I am.

Haha, känner verkligen att det är jag som sköter uppdateringen nu alltså.. :)

Eftersom Rinaldo gått utan täcke i det äckliga vädret var han väldigt kall och blöt när jag tog in honom, så han fick på sig ett fleecetäcke en stund. Under tiden så fixade jag hans hovar med hovfett och såntdär, och borstade av benen noga! När han var lite varmare tog jag av täcket och borstade en bra stund, jättemysigt tyckte han att det var. Sedan gick jag en runda med honom i snövädret, ganska gött faktiskt även om det var kallt! Sen ställde jag honom i en spilta så att han kunde värma sig och äta.


Ute på promenixen, mitt hjärta ♥

Jag putsade en stund för mig själv, sedan kom Tess och vi stack upp på kullen för att vänta på de andra, dvs Thilda, Jennie, Sara och Fanny. Vi fixade startlistan inför rosetthoppningen och det blev väldigt lyckat tycker jag! :) Tror det blir bra!

Tillsist släppte vi Baron och Rinaldo lite på ridbanan tillsammans. Som vanligt så busade dom och pussades med varandra i mängder, söta ponnyer!

Nu är jag hemma, ska faktiskt sova i Öggestorp igen.. Tänkte försöka komma på något roligt att uppdatera om senare, dock lovar jag inget..

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Alva

Kommer jag ha Balou?? Haha va den första som valde Balou på 60 så tänkte att ni kanske valde ut så?:D



/alva stolphammar

2012-04-01 @ 11:30:12
URL: http://girlsandhorses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0