I guess we've got to bleed.

Tjosaaan, kom hem för någon timme sedan.

Idag gick jag som vanligt upp till stallet efter skolan tillsammans med Jennie. Därefter red hon medans jag tömkörde cirka tio minuter på lilla ridbanan. Kände lite på honom bara. Han ville gärna glida in mot mig så det var svårt att få ett bra stöd på ytter så att jag kunde ställa honom, men stundstals var han fin! Känns helt otroligt att själv se honom röra sig - vilken ponny han blivit!! Det hade jag aldrig trott om honom. Måste även påpeka att han är så duktig som verkligen fattar och gör det som man ber honom om, åtminstone gör han det som han tror man menar. Oftast är det rätt också! Han har endast blivit tömkörd två gånger (tre med idag..), så jag är stolt och nöjd! :love:

US gick jävligt segt, vi kom inte fram till något i princip.. 


Löööve hiiim

Nu ska jag ta det luugnt och lyssna på lite musik med killen ovanför, hur bra?! Haha, ni får ha det braa! :)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0