I'm only human.

Dagens lektion gick åt helvete, orkar igentligen inte ens uppdatera för det känns galet onödigt.. Men jag gör det ändå haha!!

Vi hoppade, i början gick det ganska bra på de lägre höjderna. När vi höjde så stämde inte avstånden till 100% och då blir jag genast osäker, varför? För min ponny fixar inte avstånden själv i sådanna sammanhang vilket innebär att det är jag som måste reglera, trycka av och allt sånt. Ibland fixar jag inte det, så det gick ju som det gick. Jag red skit, ingenting funkade och jag kände mig allmänt sämst i världen typ. 

Ofta vill jag inget annat än att ha en utbildad ponny, som fixar det mesta själv. Känslan av att bara sitta och "åka med".. Ärligt talat, jag minns den knappast. Men Rinaldo är ändå världens bästa ponny<3 Och hur jobbigt det än är ibland så vet jag att han lär mig så otroligt mycket och vilken nytta jag kommer ha av allting i framtiden! j-a-g-ä-l-s-k-a-r-d-i-g ♥ hoppas du vet det.

Ska nog sova nu, tagga skolan och livet.. eller inte? Sova ett par dagar och vara allmänt borta vore fint, jatack? Godnatt bloggisen.

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0