Ingen lust

All blogglust som jag hade i helgen är som bortblåst. Tar därför en bloggpaus på ett par dagar, får se om det blir längre!

Men..
Praon är superkul! Rider, ryktar och putsar hela dagarna. Daphne var bäst idag (som varje dag iofs) och han skötte sig kanon.

Ett par bilder på hästarna på praon!



Indra, conemara sto. Jättesöt :')

Rambo, hingst. Bäbishäst<3

Raffe, liten hingst. Världens sötaste föl.

Russin, ett knäppt gotlandsruss sto som jag red igår. Hon slängde av mig, haha så söt!

"Sally", charmig privathäst.

Mecca, ett sto på hela 27 år! Fortfarande en av de piggaste i stallet.

Perfect eight "åttan", privathäst, och Cooper. Båda valacker.

Förutom dem står där även shettisen Elina, c-ponnyn Bläsen och privathästen Corinth!

Vi hörs om ett par dagar!

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åttan är ett sto?!

2012-03-21 @ 19:55:53
Postat av: Holly

hejsan Vendela!

Proar du på ett stall som heter uppegården??

Jag känner igen hästarna! Red där lite ibland innan men slutade sen... Om det är uppegården så vet jag att Russin är precis galen!!

2012-03-21 @ 20:21:04
URL: http://leffty.blogg.se/
Postat av: Holly

hejsan Vendela!

Proar du på ett stall som heter uppegården??

Jag känner igen hästarna! Red där lite ibland innan men slutade sen... Om det är uppegården så vet jag att Russin är precis galen!!

2012-03-21 @ 20:22:09
URL: http://leffty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0