internet strular

Funkar ibland och ibland inte, därför uppdateringen inte är så bra från min sida.

Tänkte skriva om gårdagen iallafall!
Började med att rida Daphne, red bort till ridhuset med Tyra. Började trava och blev väldigt förvånad över hur lat han var..
Arbetade mest i trav och skritt, han ville väldigt gärna dra upp huvudet när man skulle göra halt så arbetade mycket med att han skulle släppa efter lite istället för att gå med huvudet uppe i taket ;)
Han släppte efter tillslut och då tog jag lite galopp, jättefin var han där! Travade av sen och då frustade han som en galning och verkade väldigt nöjd!

Efter Daphne red jag min lilla ponnyskrutt. Red barbacka med hackamoret för första gången och han lyssnade faktiskt väldigt bra! Tog pälsglans när jag borstade honom så det blev ju väldigt halt när jag red. ;)
Travade runt lite och krävde inte så mycket av han, tog även lite galopp.

Är väldigt nöjd över både Daphne och Dracula!



/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0