I've said it once, I've said it twice, I’ve said it a thousand fucking times. That I'm okay, that I'm fine, that it’s all just in my mind.

Inte ofta jag deppar ihop på bloggen i huvudtaget, men måste bara erkänna hur dumt allting känns och hur pissdålig denna veckan varit rakt igenom. Men jaa, livet går vidare som vanligt antar jag.

På ridlektionen red vi ut, jag satt på Pajas. Han var bäst som vanligt och riktigt pigg, dock blev han trött och kom efter lite när vi galopperade men det är förståerligt om han inte har lika bra kondition som dom andra!! Busred mest idag, plockade väl upp honom lite i någon trav och då var han väldigt fin faktiskt, lätt i munnen och lyhörd! Älskade Pajas <3

Och stallet har väl funkat bra även den förutom att jag inte pallat i huvudtaget igentligen, haha. Satt även på kullen ett tag efterpt och gjorde ingenting typ, satt på kontoret. Maria och hennes familj + Per åt och sånt typ, sen efteråt fick jag skjuts hem av Maria som vanligt.. :love: Älskar dig!

Ska lyssna lite mer på BMTH nu och rensa tankarna, sedan sova tror jag.
Godnatt


/MAJA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0