Lätt ridning

Idag red jag ut en sväng, med lite avslut på ridbanan. Han var himla pigg ute och kickade så fort jag lade till spöet på hans rumpa, haha!! :D I traven skulle han springa och spänna sig som spindelmannen typ och ha koll på precis allting, söt. Blev ganska oseriös ridning, men kul hade vi. Blev någon galopp också! :)

Travade sedan lite på lilla ridbanan, han lyssnade riktigt fint och jag övade på att fånga upp honom och även lägga ner honom väldigt mycket. Han skötte det fint så jag avbröt där och skrittade av på gården.



Imorgon så ska Maria rida Rinaldo lite, ska bli kul att höra vad hon tyckte och hur det gick sen! :) Så snällt att hon ville rida <3

..och btw, Marran du är bäst ♥

/MAJA


Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Tycker vi börja kalla marran ''BTWMARRAN'' vi satsar på det :D

2012-03-13 @ 21:42:41
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0