Lite mer skit.

Red även Gizmo idag, fast på ridlektionen.
Vi red på volterna, snett igenom och även förlängda hörnlinjen i alla gångarter. Han lade sig bara i handen på mig, latade sig och var allmänt dryg. Fick ett spö och efter det blev han riktigt kvick i rörelserna vilket var bra. Dock låser han hela käften typ, så det blir så himla svårt att komma åt honom på så vis, och även otroligt framtung.

Fick kämpa på med det, stundtals var han fiin den lilla knasen. Vissa dagar vill man bara slå honom för att han är så konstig, men ändå sitter man bara och skrattar liksom.. Haha, men jag älskar honom i alla väder ändå! ♥ Förövrigt tycker jag inte att det var något riktigt bra pass faktiskt, men det spelar inte så stor roll eftersom Gizmo alltid gör mig så glad ändå! :love: 

Rinaldo fick stå idag också, han kan behöva det! Myste lite med honom i hagen bara.


Så vacker<3

Annars idag så har jag träffat mina f.d klasskompisar, underbara och bäst är dom. Saknat dom som in i helvete! Stallet har jag ju haft också, och varit i skolan, men det är väl inget märkvärdigt längre precis. 

Sitter uppe i Öggestorp nu, vilket känns ganska gött faktiskt! Tror fasen att jag ska sova typ snart, så GOODNATTT!!

/MAJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0