Oh daamn

Dagen har varit helt okej, vi har gjort pannkakor och sånt fint uppe på kullen. Tänkte att jag inte skriver mycket mer om det då det inte hände så mycket i princip, går direkt till ridlektionen istället.

Red på Rinaldo, kände redan från början att han var seg i hela kroppen + att jag hade ingen motivation alls när jag hoppade upp. Han hängde sig i handen och var stirrig typ, och jag red som skit, blä. Vi gjorde väl typ det vanliga, även lite förvänd galopp. Han var väldigt duktig på det, bortsett från att huvudet var typ uppe bland molnen och han var spänd som en planka typ! :love: Men jag ska inte klaga, det var nog mitt fel alltihop ändå för Rinaldo gör alltid sitt bästa, älskade ponny<3


Ninnie och Nalleballe ♥

Imorgon ska jag till Stockholm, någon 4H-tävling typ så jag är med och tävlar för Vissmålen. Det är jag, Olivia, Antonia, Elsa och Teo som åker från Vissmålen, blir nog bra. Vi ska vara där tills Söndag, sova i en liten gympasal på luftmadrass typ.. Lovely! Aja, inget att sura över, vi får ju faktiskt allting annat gratis!!

BTW; pappa har hjälpt mig fixa virusskydd, brandskydd och sånt på min dator så nu funkar den som vanligt igen, det förra skyddet gick ut.. Göttans!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0