Skidor

Är vid järabacken nu. Tänker dock inte åka, backen är helt slaskig och gräsfläckar överallt. Sitter istället i en liten stuga och väntar på att få äta mina pannkakor (L)

Tror vi kommer vara här tills ett ungefär, sen tar jag bussen eller nåt till Huskvarna. Ska fixa en sak och sen dra till Olivia.

Blir nog en uteritt idag igen, hoppas han är åtminstone lika lugn som igår. Är han inte det så kanske jag går en promenad. Maja ska testa mitt minikimblewick så då har jag inget lite skarpare. Anledningen till att jag ska sälja det är för att det är för milt för Daphne. Och anledningen till varför Naldo ska ha det tror jag säkert Maja skriver sen! ;)

Kort update, men nu vet ni vad som händer!

/Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0