Spotify funkar inte

Och därför är jag ledsen :'(

Daphne fick vila
, dels för att han förtjänar det och dels för att jag inte orkade.

Skolan idag har iallafall varit helt okej! Var på ungdomsmottagningen på matten, kollade på film på no;n och läste på svenskan! P.g.a kvinnliga besvär slapp jag även idrotten, gött.

Smsade precis med hovslagare. Vi ska höras av imon så ska han komma och slå på Daphnes sko!
Imorgon är det även min tur att ha stallet, ska försöka få lite hjälp av min kära mor.

Saknad ponnyskrutt.
Inget US idag alltså, hann helt enkelt inte.

Är sjukt trött, ska gå ut en stund sen kolla på film eller nåt. Får ju inte bilderna idag så blir lite glest med uppdatering.

/Vendela

Kommentarer
Postat av: vira

fin header ni har!

2012-03-05 @ 19:24:43
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0