Svar på kommentar!

Kan du inte filma när du tränar frihetsdressyr med han någon gång? :D

Hihi, har bara suttit och väntat på denna fråga!
Självklart kan jag göra det, kanske redan imorgon? :D


Hej vad skulle DU göra om daphne dog ? :(

Oj, vilken fråga!
Vet inte om den går att svara på riktigt, men...
Om någon skulle hitta Daphne död i hagen imorgon t.ex, skulle det nog bli en sån chock att jag antagligen "följt med" honom.
Jag vet ju att han inte kommer leva föralltid. Men förhoppningsvis får jag lite tid på mig att förbereda mig när det väl gäller, kan inte tänka mig ett liv utan honom. Bara av att skriva dethär börjar jag lipa.
Men än ska han inte dö! Jag har sagt till honom att han iallafall ska leva i 8 år till, minst!


åh vad söt! har du egen kamera, eller vad fotar du med? :D

Ja visst är han! :D
Jag har ingen egen kamera, förutom en liten digital som endast duger till filmning. Den här gången fotade vi med Olivias kamera, men jag brukar även bli fotad av och låna Elinor's (skimmelochskack.blogg.se) kamera!
Vet tyvärr inte vad det är för kameror, men det kanske Olivia kan svara på :)


Tack för kommentarena!

/Vendela

Kommentarer
Postat av: A.F

Hej, När ska ni ha frågestund igen ?

2012-03-13 @ 14:15:48
URL: http://ponniefjantarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0