Svar på kommentar!

Anonym om You're a supernova ♥:
Så söta! Kommer du växa ur Daphne, och i såna fall, kommer du sälja honom och köpa en ny ponny eller låta honom vara pesionär hos dig? Han är ju rätt gammal, väl? :)


SVAR:
Tack så mycket!
Nej, jag tror inte jag kommer växa ur Daphne. Möjligtvis om jag blir tjockare och tyngre än vad jag är nu.
Och nej, inte ens för allt i världen skulle jag sälja Daphne! Skulle det vara så att jag blev för tung för honom skulle jag fortsätta med "frihetsdressyren" och hitta på massa annat skoj! Det måste ju inte bli tråkigt bara för att man inte kan rida :D

Jo han är hela 19 år.. men jag tycker inte det är åren som räknas faktiskt. Utan när jag märker att han helt enkelt inte vill mer, då får han bli "pensionär".

Älskar man någon så som jag älskar Daphne, så räcker det nog inte ens med 'föralltid'. Efter flera års väntan, är jag så sjukt otroligt överlycklig att världens finaste äntligen är min. 



Allt och lite till!

Tack för kommentaren, alltid kul att få frågor :)
/Vendela

Kommentarer
Postat av: A.F

Hej vad skulle DU göra om daphne dog ? :(

2012-03-11 @ 13:57:25
Postat av: M

Kan du inte filma när du tränar frihetsdressyr med han någon gång ? :D

2012-03-11 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0