Tappsko

När jag hade tatt in Daphne från hagen såg jag att hans sko satt heelt snett. Den satt på halva hoven och bara två sömmar var kvar. Tog en tång och drog loss sömmarna, så nu är en fossing barfota.

Gick en kort bit med han för att kolla så han inte ömmade, och det gjorde han inte varken i skritt eller trav! :)
Red inte iallafall, men ska rida i ridhuset imon. Har smsat hovslagaren så han ringer antagligen upp mig imon.


Hämtade ett par nya paddar och ett pannband av en tjej idag. Paddarna är dock påtok för långa men jag ska klippa&sy!

Är hos Olivia vi dunkar musik och käkar godis :D
Vi har massa planer för imorgon, kommer bli awesome!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0