The best part of me was always you

Idag skrittade jag och Rinaldo först ut en sväng, runt hela torpethagen och han var jättepigg! Han kastade med huvudet och pep ett par gånger, så typiskt. Avslutade sedan i ridhuset med riktigt mycket galopp. Envisades med att den skulle vara riktigt samlad också och att han inte hängde med sitt huvud nere i backen. Jobbigt tyckte han att det var, och ansträngde sig i varje steg men frustade till lite i galoppsprången så han verkade nöjd. Gjorde ett par galoppombyten också och det börjar sitta riktigt bra nu. Han var riktigt lydig idag faktiskt, precis som han ska vara! Travade sedan av ute och därefter en lång avskrittning!

Hade jag bara varit på lite bättre humör och ansträngt mig så hade det nog kunnat bli ett oerhört bra ridpass, men jag är nöjd som det blev ändå.


i love you not only for what you are but for what i am when i am with you<3

Fick sedan äran att rida på Boran, men dagen gick ju åt helvete så allt jag gjorde med honom var att rida ut.. Blev någon galopp med Tess&Sara men sedan fortsatte jag ute en sväng själv när dom ville fortsätta på mataki. Fina Boran, skönt att få rensa tankarna lite med en av dom bästa som finns, älskar dig fina ponny <3

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0