Bad day

Finns många själ till att jag inte bloggade igår.. Hade en jävla hosta, ont i halsen, ingen dator och delvis så kände jag även att det inte fanns så mycket bra att skriva om.. Somnade väl runt nio igår, och vaknade nyss, ändå är jag galet trött.

Hade musikprov i skolan igår också, gick åt helvete. Så förmodligen blir det omprov på det, vilket innebär att jag har två prov att göra om, + två stycken som jag missat. Sammanlagt har jag fyra prov som ligger efter mig, woho!



Finns inget vettigt att skriva mer om gårdagen, så jag struntar i det och försöker glömma det istället!
Livet går vidare, gårdagen lägger jag bakom mig och morgondagens problem löser jag inte idag! :)

/MAJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0