Igår & Idag

Sov hos Sara inatt, därför kunde jag inte uppdatera.

Igår:
Frågade Olivia W om hon ville rida Daphne och det ville hon! Så igår var han ute i skogen. Va på US, kollade när Maja, Jennie och Sara red i ridhuset. Satt en liten stund på bästa Naldo också. Haha, trots att jag är livrädd när jag rider honom är han fortfarande supermysig! Drog till Sara och sov där, vi kollade skräckfilm och hade det väldigt trevligt :)

Idag:
Var i stallet runt halv 3, det är ju min stalldag idag. Gav först hästarna lunch, sen mockade jag och gjorde kväll- och morgon hö. Fyllde på vatten sen kom pappa och hjälpte mig med det sista.
Red barbacka i ridhuset när allt var klart. Han var lat i början men blev piggare efter en stund. Red inte särskilt seriöst, men han var duktig.


Tänkt klippa ihop filmen från i måndags nu. Hörs senare!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0