Halloj

Har precis vaknat, vi har studiedag så vi har sovit på kullen (om Olivia inte redan skrivit det?). Har hostat som ett jävla svin och säkert väckt dom varannan kvart också, men jag hoppas dom tycker om mig ändå.. Gick iallafall upp för en halvtimme sedan, duktig flicka.

Igår red ju som sagt Maria lite, jag fick dock rida fram. Vi fick vara på lilla ridbanan så det var vääldigt djupt, men det var inte så länge och han klarade det nog en gång. Maria såg faktiskt inte ens lång ut, inte så lång som man hade tänkt sig att hon skulle vara iallafall.. Hon tyckte att han var väldigt mjuk och lydig, och ville gärna rida fler gånger. :) Söta var dom! :love:

Gav även Pajas en makeover igår, borstade igenom honom noga och fettade hovarna, pälsglansade och såntdär, mysigt<3 Tess borstade bästa Boran under tiden också. Sedan borstade vi och mös med Lilleman och Hjärta, det var goa tider.

Sötisen! :love:

Haha, nice pic..

Idag så ska Rinaldo skos klockan 9, så får gå ner och ta in honom då. Sedan ska vi (jag och Tess iallafall) putsa lite av ridskolehästarnas saker och göra lite nytta ;)  PÖSSS

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0