Vafaaan

Detta jävla väder, vad fan finns det att göra med Rinaldo idag igentligen?! Upp och borsta ska jag iallafall, men eftersom jag ändå har haft planer på att ställa av honom lite under lovet så kan jag väl lika gärna påbörja den planen också, haha. Det ska ju vara skitväder hela helgen, så då får jag väl passa på..?

Han har känts lite seg och trött ett tag (utan att vara lat dock), därför har jag mestadels gjort saker som han tycker är roligt, dvs hoppat och ridit ut typ, haha.. Han tappar ju inte precis något av att stå en vecka, snarare återhämtar han sig ju bara.. Jag hade ju igentligen planerat att hoppa ganska ordentligt i helgen, men att hoppa i ridhuset känns inte som någon höjdare ändå.. Så jaa, som sagt - han får stå ett litet tag nu, med massa borst och mys bara! ♥




Söta Mickie i vintras!

Ska hoppa in i duschen, och sedan blir det upp till stallet för att njuta av livet tillsammans med bästa Rinaldo! Vi hörs senare bloggen!

/MAJA

Kommentarer
Postat av: emmie

Söööta tjejor! <3

Om Rinaldo ska vila under lovet, tycker jag att du ska ta och rida mickie någon gång!:D

2012-03-31 @ 11:44:17
URL: http://ponnyglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0