Wiie grattis till mig!

Jo jag fyller ju faktiskt 15 idag då, energidryck ftw.

Va i stallet strax efter 8 imorse, släppte ut alla hästar, mockade och gjorde Daphnes käk.

Alla är typ sjuka, så det är bara farmor, farfar och Majken som kommer sen. Vi ska äta middag och fika typ haha. Har inte önskat mig något eftersom jag bara vill ha hästgrejer. Kan ju inte precis säga "jomen, ett hunter träns skulle sitta fint, farmor, kanske ett scapaschabrak också? :)"
Nä, får pengar istället så kan jag köpa precis vad jag vill ha!

Känns lite tråkigt att varken Maja eller Olivia är här, min födelsedag oallt.. men jag överlever! Vi träffas ju imorgon :D

Plutte:*

Nu har jag massa inlägg att göra, hörs senare!
Hur tycker ni förresten jag skött uppdateringen nu när jag varit själv? ganska bra va? ;)

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0