A part of me is breaking

Tårarna bara rinner ner.. Vet inte hur jag ska göra, känner mig bara så tom. Älskar dig så att det gör ont att tänka på dig, ont att se på dig. Kollar på filmen om och om igen, och i mina ögon är du så jävla vacker så jag knappast kan finna ord för det. Efter knappt en månad betyder du så sinnessjukt mycket för mig. Jag vill inte låta det försvinna, jag vill inte glömma. Inte när vi tagit oss enda hit.

"Man älskar inte någon för att den är vacker - den blir vacker för att man älskar den"



/MAJA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fin <3 Jag tycker att du ska sälja henne till någon som bor i närheten, så att du kan komma och hälsa på henne!

2012-05-10 @ 08:26:58
Postat av: Elinor

Ryser, så himmla fina ♥

2012-05-10 @ 16:12:20
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Jennie

men nej, nu började jag gråta :(

älskar dig maja <3

2012-05-10 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0