AMAZING

Dracula var helt otrolig idag!!
Jag och Vendela tänkte småhopppa lite, stog lite studs och sånt framme som vi hoppade och han skötte sig hur bra som helst.
Började med att hoppa fram på ett ''sockerbit hinder'', och han lyssnade på minsta lilla detalj! Så fort jag tryckte av han så hoppade han vilket han och jag inte alltid kommit överens om haha.

Började sen hoppa studsen, gick jätte bra det var lite tokigt med avstånden bara.
Sen tyckte Vendela och Elinor att jag skulle hoppa lite högre, jag sa att dom bara skulle höja till 1 meter men dom höjde till 1.10 och han tog det med lätthet även om jag kom liiite tokigt haha!
Sen höjde tokarna till 125... Blev lite tveksam men bestämde mig för att lita på Dracula och bara rida, och han bara flög över det lika lätt där med!
Elinor har allting på film så ni ska få se det minsann, galet nöjd är jag och har faktiskt aldrig kunnat lita på en ponny så mycket som jag litar på Dracula inom hoppningen, han har lyft mitt självförtroende något enormt. ♥









Guldvärd

/Olivia

Kommentarer
Postat av: vendela

är så jävla stolt över er, det såg så lätt ut! duktigaste draken<3

2012-05-16 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0