Bilder i mängder

Som ni märkt så är det vääldigt mycket bilder just nu (positivt dock?).. Så att redigera dom + lägga upp här har tagit det mesta av min tid, därför lite dåligt med text och såntdär. Jag skrev ju att jag skulle skriva om de ridpassen som varit men det känns lite onödigt nu, bilderna får väl tala för sig själva helt enkelt. :)

Har faktiskt fotat ännu mer idag!! Red och badade på Rinaldo tillsammans med Tess som red Baron, och Olivia fotade. UNDERBARA bilder blev det även om min kille var dum som tusan imellanåt och hade lite egna åsikter om livet... ;) Får se om det kommer upp idag eller imorgon, kanske blir lite för mycket bilder att titta på för er? Vi märker väl hur jag gör! :)

Holiday fick vila idag, tog mig bara en liten rykt och fixade till henne.

Bild från idag

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Elinor

Badbilder för tussan!

2012-05-28 @ 20:32:41
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Tess Candemyr

Sjukt kul hade vi maja :D <3 underbart :D

2012-05-28 @ 21:41:07
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0