BlaBla

Är hemma och är sjuk och har oehört tråkigt.
Ska ner och köpa godis sen tänkte jag ;) 
Igår tränade jag Dracula från marken. Började med att låta han trava och galoppera i lilla hagen sen så började jag träna ''inkallning'' till en början gick det väldigt segt, men sen blev det bara bättre och bättre!

Tränade även lite att han inte ska vara så rädd för spöet. Tog den lite överallt på kroppen lite löst så fick han godis samtidigt, gick bra när jag tog med den på kroppen men sen när man höll på och vifta med den jämte han så blev det sjukt läskigt så då sprang han iväg.
Är väldigt nöjd med pojken!



Ska ju igentligen träna idag men den är flyttad till Torsdag istället!

/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0