Dagens inköp

Kom på att jag inte har min kamera här, så blir inga bilder tyvärr.

Vi gick först till Bobbys och provade Cheap Monday jeans. De i stl 24 sitter okej i benen men jag kan knappt knäppa dem i magen, 25orna blir för vida i benen men lagom i midjan. Köpte två par i 25 så får farmor fixa benen, svarta & mörkt jeansfärgade.

Sedan gick vi vidare till Carlings. Där hittade farmor ett par mörkt jeansfärgade jeans som hon tyckte såg smala ut, så jag testade dem och de satt bra faktiskt!! (lite synd bara att de ska behöva kosta en tusenlapp..) Köpte dem också iallafall. Fick även med mig en grå stickad lite längre tröja.

Gick in på Stadium och köpte ett par vanliga svarta vårskor. Tillsist gick vi in på Hm och köpte en svart hoodie med dragkedja fram, var i stort behov av en sån.

Såg massa fina linnen och short med, får nog ta mig en sväng till på stan :D

Och juste, var på Charlies för nån dag sen och köpte ett brunrandigt fleeceländtäcke, jäääättefint!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0