Dagens ridpass

Det var meningen att jag skulle hoppa med Vendela, men det var en tant som blev sjukt sur och snäste åt oss att vi inte fick plocka fram hindrena för att hennes häst inte klarade av att ha hinder vid sig... Då kunde hon ju bara gått ner till banan längst ner eller nåt, sjukt sur blev jag och tog bara lite galopp och trav sen red jag ut!

Red runt fyrkanten och han tyckte verkligen ALLT var läskigt idag, var hur spänd som helst hela tiden, sen när vi kom hem så blev han rädd för krukan och bara slängde sig och höll på...
Travade förbi den och arbetade honom så att han skulle tänka på vad jag gjorde istället.




Vi ska hoppa lite imorgon istälelt så kan vi säkert filma lite med!

/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0