Dagens ridpass

Eftersom det var så fint väder ville jag inte rida i ridhuset så jag bestämde mig för att gå bort till badplatsen lite.
Påvägen dit var han lite dum, ville vända om och gå hem men dunkade till han med skänklarna så gick han fram sen. 
Han gick ut mycket längre än vanligt nu iallafall så jag blev tillochmed blöt om fötterna!
Red hem direkt efter vi badat så han fick ta det lite lungt idag.
När vi var tillbacka så duschade jag hela kroppen på han, lite jobbigt tyckte Dracula och ville inte riktigt stå still.. ;)

Shampoot jag tvättade honom med var för mörka hästar och gud vad gott det luktade!
När jag var klar så gick jag med han lite på vägen och tillbacka, släppte han sen i lilla hagen så att han skulle få rulla sig och det uppskattade han verkligen!



/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0