Go uppdatering..

..Från oss alla idag, haha!

Idag var tanken att jag och Sara skulle rida till Rogbergasjön för det var så (/8w634+#€€ VARMT!! Så vi red iväg, skritt hela vägen fram tills det kommer en stock i vägen. Till en början var Holiday väldigt skraj för den och vågade inte riktigt gå över, men sedan gick hon över jätteduktig och väntade. Men Golden.. Tror ni vi fick över den idioten?!?!?!? Vi prövade alla möjliga sett, fyfan alltså. Vi stog väl där i typ 40minuter och försökte, allvarligt.. Det slutade med att jag helt enkelt fick gå över den med Holly igen och så fick vi rida tillbaka.. Värt? Blev en galopp sammanlagt, och den var inte ens lång.. Haha.

Men det var ganska skönt ändå, Holly skötte sig otroligt bra hela biten som vanligt.


Typ såhär wierd är den såkallade GOLDEN BOY..

Åh vad jag känner att jag bara måååste komma på något mer, lite roligare, att skriva om. Igentligen bloggar jag ju dock mest för min egna skull, men nu känner jag verkligen att det vore kul med lite variation..!!!

/MAJA



Kommentarer
Postat av: sara♥

GOLDEN ÄR CPE MEN JAG ÄLSKAR HONNOM ENDÅ !!

2012-05-21 @ 21:05:04
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0