Godnatt eller något, haha

Har verkligen inte orkat blogga föränns nu.. Har igentligen ingenting att skriva om heller bortsett från ridningen idag.

Vendela red ju som sagt Rinaldo, och jag på Holly. Vi skrittade först hela vägen bort till Rogbergasjön och väl där så tog det låång tid innan dom ens vågade gå i vattnet.. När Holly tillslut märkte att det bara var vatten så trampade hon runt som ingenting och ville bara gå längre ut hela tiden. Sparkade och höll på med frambenen gjorde hon, så söt! :D Rinaldo var dock bara dum och vägrade ta täten, men som sagt så gick han i när Holly gjorde det.. ^^



Vi skrittade sedan tillbaka till galoppbanan. Vi tog några varv där i galopp och HELVETE rent ut sagt vad snabbt min lilla donna kan springa!! Sträckte ut som en.. jag vet inte vad?! Rinaldo bara lekte hon ju förbi alltså, t.o.m i korsgalopp.. ;) Inte dåligt!

Vi skrittade sedan hela vägen hem, fast vi tog en annan väg tillbaka. Väldigt lång och det tog ett bra tag, men det var bara skönt för vädret var hur bra som helst verkligen. Undrar hur många timmar vi var borta sammanlagt.. haha! :D


Nu ska jag nog sova alldelles strax, ni får ha det så braa. Godnatt!
/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0