Grymt

Vi åkte och besiktade Holiday idag, gick jättebra och hon skötte sig bättre än bäst. Det var inga fel på henne förutom att hon hade lite gallor fram men dom är ju lindriga! :) Hennes tänder raspades lite också. Hon gick alltså igenom och nu är hon MIN ponny!! :love: Hon fick vila idag.


Lilla prinsessan idag


Sedan grillade vi lite på kullen en stund innan jag och Tess gick ner och red
, klockan var väldigt sent så det var otroligt lugnt i stallet. Jag tog honom på hacket idag. Vi red bort till Åkarp och red på fältet där, gick såå bra samtidigt som det var så jävla kul!! Han var hur pigg som helst och gjorde klockrena byten, biffade upp sig som tusan gjorde han också! Rejsade en hel del och ett och annat bakben var i luften i mellanåt kan jag lova.. ;) Vi red sedan lite på mataki, lika fin var han här. Fyfan vad kul det var att rida idag alltså, grymt helt enkelt med bääästa Tess.

Eftersom både Rinaldo och Baron missade sin kvällsmat ute så fick dom stå inne och äta inatt, göttans!!
Sitter på kullen nu och här ska jag och Tess bo inatt då vi ska jobba här imorgon. Outstandiiiiiiiiiiiiing!

/MAJA


Kommentarer
Postat av: Erika

Sjukt fin design maja, blev helt paff när jag såg den. Och dessutom - GRATTIS till att ha blitt hästägare :) Jag har missat lite här känner jag, kan du länka mig till, eller skriva, ett inlägg om din nya ponny?

2012-05-15 @ 23:59:35
URL: http://aliva.wordpress.com
Postat av: Tess Candemyr

Undebart med dig maja! :D <3

2012-05-16 @ 00:56:25
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/
Postat av: Elinor

Grattis, kommer bli grymt ♥ Designen blev skitsnygg...dock så ser man inte texten vid kommentarerna där det står "namn", "Mail", "webadress"...när man ska skriva kommentarer då ;)

2012-05-16 @ 16:42:24
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0