Hoppträning

Äntligen var det dags för hoppträning!

Det kunde nog inte gott jättemycket bättre, kändes som om övningarna var gjorda för mig. Galoppcavalettis på volt, 3 kombination? tror de kallas så.., galoppbommar->räcke, cavaletti->ett galoppsprång->oxer.  Han löste allting suuper!

Vi hade liiite svårt för galoppbommar->räcke, vet inte riktigt vad som hände men vi kom lite knepigt en gång så jag åkte av, men det var helt mitt fel! Kom igen och han löste det galant.

Hoppade tillslut en bana med alla övningar. Han landade i fel galopp nån gång, jag glömde vägen och vi hittade inte riktigt ett bra flyt men vi tog oss igenom banan utan större fel!


/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0